Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
Nettsted og webkamera
  • Side:
  • 1

EMNE: Dette nettstedet avvikles

Dette nettstedet avvikles 27/09/2018 08:21 #219

Jeg sender deg min e-post adresse direkte til din e-post adresse. Her skal bare gjentas at alt av bilder, kart og annet blir arkivert hos meg, slik at dere kan ta i bruk det som måtte være ønskelig. Lykke til med arbeidet!

Please Logg inn eller Registrer konto to join the conversation.

Dette nettstedet avvikles 26/09/2018 13:48 #218

Hei Kim!
Takk for god "nettinnsats" gjennom hva jeg forstår er mange år.
Som ny, og særdeles fersk leder av KSV, driver jeg og nøster opp litt her og der.
Nye og oppgraderte nettsider er så smått initiert - og satser på at det skal være i havn til den 31/12/2018 om ikke annet ;) ....
Takk for muligheten til å bevare domenet - tipp topp :) ....
Ved anledning hadde det vært hyggelig med en prat - du sitter garantert på informasjon og kunnskap som det kunne vært interessant å ta litt del av.
- Vi byr i alle fall på kaffe, om du skulle ha anledning :)
Send meg gjerne din mailadresse - sånn at jeg får "arkivert" den også hos meg.

Min info er:
Aron Preus
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Tlf: 91534067

Dette nettstedet avvikles 21/09/2018 14:49 #217

Den 18. juli sendte jeg følgende beskjed til styret i Kvisle Skog Vel:
"Jeg trapper ned litt her og der, og varsler derfor at mitt arbeid med nettstedet kvisleskog.no går mot sin avslutning . Jeg vil derfor vederlagsfritt overføre eierskap til domenet (altså navnet "kvisleskog.no") til Kvisle Skog Vel. Styret har da full kontroll med hvor dette domenet "leder", og kan velge mellom flere løsninger:
  • Leie serverplass og installere nåværende eller lignende publiseringssystem som gir full kontroll. Krever en del kompetanse. Skulle nåværende Joomla-løsning beholdes, kan dagens nettsted leveres som nedlastbar fil, klar til installering.
  • Ta i bruk en "ferdigløsning" for enkelt nettsted som eksempelvis Googles. Det fins hundrevis av slike tilbydere. Krever lite kompetanse.
  • Droppe eget nettsted og "peke" domenet til egnet side på sosiale medier, som da ikke bør være forbeholdt lukket gruppe. Krever ingen kompetanse.
Ettersom jeg vet at slike oppgaver gjerne fyller den tiden som er tilgjengelig, er det greit å sette en sluttdato. Jeg ber derfor om forståelse for at jeg fjerner dagens versjon senest 31/12-2018.
Jeg hører gjerne fra dere om løsning og framdrift, og er selvsagt behjelpelig om dere trenger råd.

Hilsen Kim Borgen
Hytte 96"

Siste endring: av Kim Borgen.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.065 sekunder
Forumløsning av: Kunena